هتل سه ستاره ایران زمین

هتل ایران زمین

هتل سه ستاره ایران زمین

هتل ایران زمین

حضور مدیریت محترم
بار دیگر باغ آفرینشی از عطر خوش خوش چیدن سیب های سرخ بهشتی سرشار خواهد شد و کمی آنسوتر از بهشت همگام میشوند.عصیانی دیگر در عرصه بندگی ...
و رانده شدن از بهشت چه شیرین است اگر جزایش تحفه ای چون عشق به مولا باشد ...
حال بهشتی چون بارگاه ملکوتی ولینعمتمان حضرت علی ابن موس الرضا (ع) را به ضیافت در هتل ایران زمین برای شما آذین بسته ایم تا سهم ما از شادی رد پای همراهتان باشد که از اینجا به سمت سفر سبز زندگی آغاز خواهد شد. مدیریت و کارکنان هتل ایران زمین افتخار پذیرایی از شما زائران را در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را داریم امیدواریم بتوانیم تا ما را در ثواب زیارت شریک نمائید.
از این رو در راستای نهضت خدمت رسانی به زائرین ولینعمتمان ، هتل ایران زمین واقع در خیابان امام رضا با مسافت حدود 300 متر تا درب باب الرضا حرم مطهرآمادگی خود را برای پذیرایی از میهمانان و زائرین در قالب 90 واحد اقامتی شامل 12 باب اتاق دبل 12 باب سوئیت 4 تخته و 12 باب اتاق کانکت36 باب اتاق تریپل و 6 واحد آپارتمان 1 خوابه و پذیرایی در 2 رستوران با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی در 6 طبقه - لابی – پارکینگ – کافی شاپ – لاندری – سیستم صوتی و تصویری مرکزی – اینترنت وایرلس.... اعلام می دارد.









لذا جهت اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق با واحد رزرواسیون هتل تماس حاصل فرمائید.
شماره 38-8112129-0513 فکس 8559672-0513
www.Iranzaminhotel.com با تلگرام : 09017241090
مشهد . خیابان امام رضا . امام رضا 2 . کوچه شهید حسنی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عید غطر مبارک باد

عید فطر مبارک باد

  • هتل ایران زمین
  • ۰
  • ۰

منشور مهمان نوازی کارکنان  در هتل ایران زمین 

قال رسول الله صلی الله و علیه و آله و سلم  :

مَن کانَ یُؤمِنُ بِاللّه و َالیَومِ الآخِرِ فَلیُکرِم ضَیفَهُ

هر کس به خدا و روز قیامت ایمان دارد، باید مهمانش را گرامى دارد.

کافى(ط-الاسلامیه) ج6، ص285، ح1

جامعه هتلداران ایران   1394

 محورهای اصلی منشور:

تلاش مستمر در جهت اعتلای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی جمهوری اسلامی ایران

ارائه خدمات مطلوب به مهمانان در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن،

وقت شناسی، برخورد مناسب و رعایت ادب و احترام و نزاکت نسبت به مهمانان

نظم و انضباط و آراستگی در محیط کار در چهار چوب عرف جامعه محورهای اصلی منشور مهمان نوازی کارکنان هتل ها را تشکیل می دهد.

  برخورد خوش، رعایت ادب، احترام، امانتداری، صداقت، تکریم توام با رفتاری صمیمانه و دوستانه در برابر مهمانان وظیفه ماست. 

ما به رعایت نظم ، انضباط و پیراستگی محیط کار و آراستگی پوشش ظاهری مطابق با فرهنگ اسلامی و ملی خود مفتخریم.

ما استقبال خود را از انتقادات و پیشنهادات مهمانان در کلیه مصادیق میهمان نوازی اعلام و ضمن ارج نهادن به نظرات میهمانان ، از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقای کیفیت خدمات استفاده می کنیم.

انجام صحیح و سریع امور محوله مهمانان را جزو وظایف خود دانسته و در کوتاهترین زمان ممکن خواسته هایشان را با توجه به ضوابط اجابت می کنیم.

5)      با توسعه دانش فردی به تقویت مهارتهای شغلی، افزایش خلاقیت و نوآوری بین همکاران کمک کرده و همدیگر را درجهت تحقق اهداف هتل یاری می دهیم.

6)       منافع مادی را هدف هتل ندانسته، بلکه وسیله ای به منظور تداوم خدمت رسانی به مهمانان و ارائه خدمات نوین به ایشان می دانیم.

7)      ما بدین امر معتقدیم که رسالت سازمان متبوعمان چیزی جز خدمت به مهمانان نبوده و برای ارتقای سطح کیفی، احترام به عقاید دیگران و حقوق همکاران و مهمانان خود از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید و ارائه خدمات مطلوب همراه با حسن خلق در محیطی شاد را باور خود می دانیم.

8)      ما از نارضایتی مهمان در صورت برخورد نامناسب ناخواسته، متاثر و با فروتنی از او عذرخواهی و در نهایت افتخار از او تشکر می کنیم.

9)      از هرگونه بحث و گفتگو و پافشاری و اصرار غیرمعمول در رابطه با اثبات نظرات به حق و قانونی با مهمان خودداری و درصورت قانع نشدن با کمال احترام ایشان را برای راهنمایی به مقامات بالاتر هتل معرفی خواهیم کرد.

10)  اظهار رضایت و حسن اعتماد مهمانان هتل نسبت به نحوه انجام وظایف شغلی ما، بهترین پاداش است که نمی توان آن را با مصادیق پاداش مادی برابر دانست، پس انتظار دریافت هرگونه هدیه یا امتیاز شخصی از سوی مهمانان را در شان خود ندانسته و از آن دوری می جوییم.

11)  ما متعهدیم که در انجام فعالیتها و تعاملات، نباید روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی، مذهبی و غیره تاثیری در تصمیمات و اقداماتمان داشته باشد.

12)  ما همواره با استفاده بهینه از منابع و امکانات سازمان و جلوگیری از اسراف و تبذیر به رعایت صرفه جویی خردمندانه و حذف تشریفات زاید، خود را مقید می دانیم.

13)  ما سعی در ایجاد، حفظ و گسترش هتلی داریم که کارکنان، به حضور در آن افتخار کنند.

  • هتل ایران زمین